چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 بهمن بابیزان

حوزه/ مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) گفت: با کمک جمعی از پژوهشگران و ائمه جماعات، کتابچه آراء و اندیشه های امام هفتم شیعیان در خصوص نماز منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهمن بابیزان، امروز در بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از دفتر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) در قم، اظهار داشت: فعالیت های مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) زیر نظر محققان برجسته حوزه و دانشگاه انجام می گیرد.
وی با بیان این که مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) فعالیت های خود را با حضور بیش از 60 تن از محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه آغاز کرد، گفت: از جمله مهمترین کارهای انجام شده، تدوین دانشنامه جامع امام موسی کاظم(ع) در 12جلد است که تمام زوایای شخصیتی امام هفتم شیعیان را مورد توجه قرار داده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) با اشاره به سخنان رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مبنی بر همکاری بیشتر این دو مجموعه با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات، گفت: در کنار اقدامات علمی-پژوهشی که در دستور کار محققان و پژوهشگران مؤسسه امام کاظم(ع) قرار دارد، تدوین کتابچه آراء و اندیشه های امام هفتم شیعیان در خصوص نماز  را نیز در دستور کار قرار می دهیم و البته در این راستا از ظرفیت ائمه جماعات نیز استفاده خواهیم کرد.
حجت الاسلام  رضا زارع معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) نیز در این جلسه تأکید کرد: امام موسی کاظم(ع) آرا و اندیشه های برجسته ای در خصوص مسجد و نماز دارند که امیدواریم بتوانیم این اندیشه های راهگشا را به جامعه منتقل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha