جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با حضور در دفتر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع)، با مسئولان این مؤسسه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، امروز در بازدید از دفتر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) در قم و دیدار با بهمن بابیزان مدیر این مؤسسه، اظهار داشت: تلاش برای تبیین اندیشه های امام موسی کاظم(ع) شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به گزارش عملکرد مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) از جمله تدوین دانشنامه 12جلدی امام هفتم شیعیان، گفت: این قبیل اقدامات، بسیار با عظمت و ماندگار است و امیدواریم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.
خامه‌یار با بیان این که ستاد اقامه نماز استان قم، آماده همکاری با مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام کاظم(ع) است، تأکید کرد: امیدواریم همکاری دو مجموعه مستمر بوده و همچنین از ظرفیت ائمه جماعات مساجد در این خصوص بیشتر استفاده کنیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، در پایان، ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع)، بر ضرورت تبیین اندیشه های امام کاظم(ع) در جامعه و به ویژه در مساجد سطح کشور، تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha