جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامرضا محمد زاده

حوزه/ تولیت مدرسه امام صادق(ع) شهر خفر گفت: اگر خون حسین(ع) و تلاش های اهل بیت(ع) نبود، امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محمد زاده، مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر خفر، امروز در نشست "محرم؛ فرصت ها و تهدیدها" که با حضور طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شده بود، اظهار داشت: ماه محرم فرصتی برای بازسازی افکار و خودسازی معنوی انسان است.

وی افزود: هرساله با بازخوانی وقایع عاشورا مقدمات و پیامدهای آن، دستاوردهای شهادت و اسارت درس های تازه ای می گیریم و کافی است با چشم دل و گوش جان با آن برخورد کنیم و محرم از یک دانشگاه علمی تبدیل به نمایشگاه عزاداری نشود.

تولیت مدرسه امام صادق(ع) خفر افزود: بارها و بارها این جمله وزین امام راحل را شنیده و خوانده ایم که با محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: قطعا اگر خون امام حسین(ع) و تلاش های افشارگرانه اهل بیت(ع) نبود، امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود و کسی نمی تواند این حقیقت را انکار و یا کتمان کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد زاده در پایان خاطرنشان کرد: هر سال در حواشی برپایی مراسم ها، برداشت های ناصحیح، سلیقه ها و اقدامات موجب می شود محتوا و هدف اصلی دستخوش تغییر یا انحراف و تحریف شده و مقصود اصلی در این میان گم شود.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha