جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نقوی

حوزه/ حجت الاسلام نقوی با اشاره به این که بسیاری از عزاداری ها در کشور بعد از روز عاشورا با شور کمتری دنبال می شوند، گفت: باید برای ترویج فرهگ عاشورا شعائر حسینی را بعد از ایام دهه اول محرم نیز پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان؛ حجت الاسلام ناصر نقوی، مسؤول موسسه سراج و مسؤول دفترنماینده ولی فقیه در استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه، اظهار داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه تمام اهتمام خود را به کار ببندیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که بسیاری از عزاداری ها در کشور بعد از روز عاشورا با شور کمتری دنبال می شوند، گفت: باید برای ترویج فرهگ عاشورا شعائر حسینی را بعد از ایام دهه اول محرم نیز پیگیری کنیم.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: طبق سنوات گذشته امسال نیز مراسم عزاداری دهه سوم محرم با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار می شود.

وی در پایان افزود: این مراسم از روز شنبه اول آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در دفتر نماینده ولی فقیه، به مدت چهارده شب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha