شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با مراجع و علما -  آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ این استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر اینکه توان دفاعی کشور همواره باید تقویت شود، گفتند: مسئولان تلاش کنند تا خواسته های مقام معظم رهبری را در زمینه دارا بودن آمادگی در عرصه های مختلف و ضرورت مصون سازی از تهدیدات تحقق بخشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی شامگاه جمعه در دیدار با سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود سازمان پدافند غیرعامل برای کشور نعمت بزرگی است، اظهار داشتند: پدافندسازمان غیرعامل مصداق آیه 60 سوره انفال است و خداوند در این آیه بر ضرورت آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرده است چراکه دشمن با آماده باش ما عقب نشینی خواهد کرد.

ایشان تصریح کردند: اگر دشمن متوجه احساس ضعف در توان دفاعی کشور شود، مهلت نخواهد داد و حمله نظامی خواهد کرد.

معظم له همچنین به توان قدرت دفاعی کشور اشاره داشتند و افزودند: امروز قدرت دفاعی کشور کم نظیر است و نیروهای مسلح با تبعیت از ولی فقیه و دارا بودن توان بازدارندگی از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می کنند. 

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه موضوع پدافندغیرعامل منحصر به عرصه نظامی ندارد، گفتند: مسئولیت های این عرصه بسیار خطیر است و کوچک ترین کوتاهی سبب خسرات بزرگ برای کشور می شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم دقت و آمادگی بیشتر سازمان پدافندغیرعامل در همه عرصه ها تاکید کردند و گفتند: آمادگی ما باید به گونه ای باشد که دشمن از حمله نظامی و تهاجم فرهنگی دچار ناامیدی شود.

ایشان بر لزوم توجه و مراقبت از مطرح شدن برخی مسائل در جامعه تاکید کردند و ابراز داشتند: امروز نباید حرفی بزنیم که موجب تقویت دشمن شود؛ موقعیت زمانی ما به گونه ای است که نباید در جامعه هر سخنی بیان شود زیرا دشمن به دنبال سوء استفاده و ضربه زدن است.

معظم له با تاکید بر اینکه توان دفاعی کشور همواره باید تقویت شود، گفتند: مسئولان تلاش کنند تا خواسته های مقام معظم رهبری را در زمینه دارا بودن آمادگی در عرصه های مختلف و ضرورت مصون سازی از تهدیدات تحقق بخشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مراجع تقلید و مقام معظم رهبری دعاگوی نیروهای مسلح هستند، ابراز داشتند: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توفیقات بیشتر در عرصه های پدافندغیرعامل باشیم.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha