جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی در دیدار رئیس و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار رئیس و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آماده تعامل و همکاری با این سازمان در زمینه های گوناگون می باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی  پیش از ظهر  امروز در دیدار رئیس و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: یکی از فعالیت های مدیریت حوزه در دوره جدید، راه اندازی آموزش های مهارتی-کاربردی و تربیت مدیر می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: مرکز آموزش های کاربردی حوزه یکی از ارگان هایی است که می تواند به مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کمک کرده تا بتواند نیروهای مورد نیاز خود را جذب نماید.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: یکی از فعالیت های مهم برای پرورش نیرو، ایجاد فکر جدید برای بحث رشته ای و مباحث مهارتی و کاربردی است که در این صورت می توان کادر مورد نیاز نیروی انتظامی را تربیت کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این مطلب که در حال پیگیری جدی سه پروژه می باشیم، تصریح کرد: «کار ویژه روحانیت»، «نقشه جامع رشته ای»، «نقشه جامع تمام آموزش های مهارتی و کاربردی مکمل آموزش» سه پروژه اصلی است که در حال انجام آن بوده و سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی می تواند فعالیت ها و پیشنهادات خود را ارائه نماید.

امام جمعه قم در پایان بیان داشت: آماده تعامل و همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در زمینه های گوناگون می باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha