شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 396719
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
حجت الاسلام علی رحمتی-مدیر مدرسه امام رضا(ع) پلدختر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: تاکنون بخش هایی از ساختمان مدرسه علمیه این شهرستان نوسازی و تجهیز شده است.

حجت الاسلام علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به فعالیت های عمرانی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)  خاطرنشان کرد: ساختمان اداری این مدرسه به تعداد ۴ اتاق و ساخت یک اتاق خادم از جمله بخشی از توسعه و احداث فضای در این مدرسه است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ساخت فضای آشپزخانه ای ،زیبا سازی و نقاشی فضای داخلی هم بخشی از فعالیت های عمرانی بوده است تصریح کرد:امسال همچنین محوطه این مدرسه بتن کاری و سرویس های بهداشتی نیز تجهیز و نوسازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر اعتبار هزینه شده برای توسعه،نوسازی و تجهیز این فضاها را نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:بخشی از این اعتبار از طرف مرکز مدیریت و بخشی دیگر نیز به همت خیران تامین شده است.

حجت الاسلام علی رحمتی با بیان اینکه در شهرستان پلدختر خوشبختانه خیران در چند سال اخیر نسبت به توسعه و تجهیز فضاهای حوزوی همت داشته اند افزود:برای ترغیب و تشویق خیران به احداث و توسعه فضاهای آموزشی حوزوی نیازمند فرهنگ سازی رسانه ها هستیم و این مهم باید با معرفی خیران حوزوی و انعکاس فعالیتهای آنان به افراد جامعه صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش زیر ساختهای حوزوی بعنوان نیازی اساسی در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه محسوب می شود تصریح کرد:امید می رود با توسعه و تجهیز این مکانها نسبت به تربیت مبلغانی کارآمد برای گسترش فرهنگ دینی در جامعه گامهای اساسی برداشته شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha