پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولین کمیته فرهنگی-آموزشی ستاد مرکزی اربعین با مدیر حوزه

حوزه/ مجموعه اربعینی «روایت براده ها» متشکل از سه جلد کتاب، پیش از ظهر امروز به دست آیت الله اعرافی رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقی شجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به رونمایی مجموعه روایت براده ها به دست آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: مجموعه روایت براده ها، متشکل از سه جلد کتاب است که جلد نخست آن با نام «او یافت مرا» سفرنامه طنز اربعینی است که به قلمی روان نوشته شده و مخاطب در هنگام مطالعه آن، هم اشک می ریزد و هم لبخند می زند.

وی ابراز داشت: کتاب دوم، «سید مَنِ حسینی» نام دارد سفرنامه جلدی اربعین بوده و کتاب سوم نیز مجموعه خاطرات چند نویسنده است که بخشی از آن، محصول مسابقه ای است که سال گذشته، مؤسسه اسلامی سالکان تمدن ساز با موضوع فراخوان واقعه نگاری اربعین انجام داده و توسط هنرمندان این مؤسسه بازنویسی شده است.

مدیر مؤسسه اسلامی سالکان تمدن ساز خاطرنشان ساخت: مجموعه سه جلدی «روایت براده ها»، محصول سفر تیم هنری و تبلیغی این مؤسسه بوده است که در اربعین سال گذشته انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی یکی دیگر از آثار رونمایی شده را نثر ادبی سوگواره عبرات عنوان کرد و گفت: اصل سوگواره عبرات متعلق به ستاد مرکزی اربعین بوده که بخش نثر ادبی آن به مؤسسه اسلامی سالکان تمدن ساز سپرده شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha