جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  مرادبیگی- ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به خدمت رسانی حوزه علمیه ایلام به طلاب، روحانیون زائر ابا عبدالله الحسین(ع) که از مرز مهران به عتبات عالیات سفر می کنند، گفت: انتظار می رود مسئولان حوزه در عرصه خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی، به یاری حوزه استان بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، بر ضرورت پیروی مطلق از ولایت فقیه و انتقال فرهنگ ولایت پذیر به جوانان تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل وقوع عاشورا، پیروی نکردن مردم از ولی زمان خود بود.

وی در ادامه، با اشاره به خدمت رسانی حوزه علمیه ایلام به طلاب، روحانیون و زائر ابا عبدالله الحسین(ع) که از مرز مهران به عتبات عالیات سفر می کنند، افزود: انتظار می رود که مسئولان حوزه در عرضه خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی، به یاری حوزه استان بشتابند.

مدیر حوزه علمیه ایلام، پذیرایی سه وعده و میان وعده، اسکان، پارکینگ  خودرو ها و .. را از جمله خدمات ارائه شده به زائران سیدالشهدا(ع) ذکر کرد و ادامه داد: گذشته قریب به 6000هزار نفر و 1000 خودرو از طلاب و روحانیون و خانواده های آنان، در مدارس علمیه مهران، دره شهر، آبدانان، دهلران، سرابله با محوریت مهران خدمت رسانی شد؛ امیدواریم  بتوانیم بصورت  مطلوبتری در خدمت زائان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان، برپایی ایستگاه های پرسش و پاسخ و تصحیح نماز و بیان احکام شرعی در شهرهای مهران، سرابله و ایوان ...توسط روحانیون، تهیه کتابچه معرفی عتبات عالیات، برپایی ایستگاه های صلواتی و ... را از دیگر برنامه اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha