جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات بحرین

حوزه/ مردم بحرین در اجابت به دعوت گروه ۱۴ فبرایر در تظاهراتی با شعار "فداءیان قاسم" به خیابان ها آمدند و تظاهراتی گسترده در تمام بحرین برگزار شد. . این تظاهرات ها در سه نوبت ظهر و عصر و شب انجام شد.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» شهروندان بحرینی در اجابت از دعوت گروه 14 فبرایر برای مشارکت در تظاهراتی با شعار  "فداءیان قاسم" به خیابان ها آمدند  و تظاهراتی گسترده در تمام بحرین برگزار شد.

شهرک هایی مانند سار، أبوقوة، المصلى، المالكية، أبوصيبع والشاخورة، المعامير، السهلة جنوبی، مقابة، شهركان، المقشع، صدد، سترة، عذاري، القدم، الجفير، بوري و ... شاهد حضور مردم در خیابان ها و اعتراض به محاکمه شیخ عیسی قاسم بودند.

این تظاهرات ها در سه نوبت ظهر و عصر و شب انجام شد.

تظاهر کنندگان با آتش زدن لاستیک اقدام به مسدود کردن برخی خیابان ها کردند. همچنین در عملیاتی با نام "لگد مال کردن حمد پادشاه آل خلیفه"  اسم حاکم آل خلیفه حمد عیسی را بر خیابان ها نوشتند تا بوسیله عابران و وسایل نقلیه لگدمال شود .

لازم به ذکر است آیت الله شیخ عیسی قاسم به اتهامات واهی به دادگاه فراخوانده شده اما تا به حال در هیچکدام از جلسات دادگاه حاضر نشده و همواره دادگاه، به تعویق افتاده است.

از سوی دیگ خبرهای رسیده از بحرین حاکی است نیروهای آل خلیفه امروز اهانت های خود به مظاهر و پرچم های عاشورا را از سر گرفتند و حملات جدیدی را در تعدادی از شهرک ها برای تخریب محل پذیرایی از مشارکت کنندگان در مراسم عزای حسینی انجام دادند.

در بحرین برخی تمثال ها و نمادها عاشورای حسینی و نیز مضیف الشهداء مورد هجوم نیروهای ال خلیفه قرار گرفت. بوری مضیف الامام الحسین مورد هجوم واقع شد وتمام محتویات داخل آن تخریب و شکسته شد همچنین شهرک المصلی نماد ها و پرچم های حسینی که فضای شهر را پر کرده بودند مورد اهانت و حمله مزدوران آل خلیفه قرار گرفت.

این حملات در چهار چوب سیاسیت انتقام و خشونت برنامه ریزی شده  است که آل خلیفه علیه شهروندان بحرین اجرا می کند این در حالی است که گروه های فعال مردمی در نقاط مختلف این کشور برنامه های اعتراضی خود علیه این رژیم مسبتد را ادامه می دهند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha