پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی از طریق نفوذ در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، امروز در جمع طلاب بسیجی سازمان بسیج طلاب حوزه استان قزوین، به مسئله نفوذ که بارها مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته اشاره کرد و گفت:  مسئولان و اقشار مختلف مردم باید هشدارهای رهبری در این زمینه را جدی گرفته و راه های نفوذ دشمن را مسدود کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت:  نفوذ  و خطر فرهنگی از رخنه در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بیشتر است، چرا که دشمن در صدد از میان بردن باورهای مردم کشور است.

حجت الاسلام حسینی، استفاده از محتوای غنی فرهنگ اسلامی را بهترین راه برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و اظهارکرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه به خوبی فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به مدد شجاعت، قدرت، عزت و ایمان نیروهای مسلح و جان‌برکف کشور لحظه‌ای تصور آغاز درگیری‌های نظامی با ایران را حتی در فکر خود نیز پرورش نمی‌دهد؛  آن‌ها عاجزتر از آن هستند که به عرصه جنگ روبه ‌رو با ایران وارد شوند؛ لذا  آن‌ها در حوزه جنگ روحی، روانی و فرهنگی از ابتدای انقلاب با برنامه ورود کردند که باید همه در مقابل توطئه ها هوشیار باشیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از برنامه مشترک برجام با برنامه ریزی های خود در فکر نفوذ به کشور هستند،  رهبر انقلاب هم در این زمینه حدود 70 مرتبه به بحث نفوذ دشمن اشاره کرده و مکرر تاکید می کند که دشمن از سال های قبل این برنامه در ذهن داشته و هم اکنون در حال اجرای آن است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha