جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدتقی فخریان مدیر بنیاد فرهنگی رضوی

حوزه / مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: ماموریت اصلی بنیاد فرهنگی رضوی توجه به مناطق محروم و الگو شدن مدارس امام رضا(ع) برای سایر مدارس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمد تقی فخریان، امروز در همایش «گفتمان رضوی» در مشهد، اظهار کرد: دانش آموزان مناطق کم برخوردار مدارس امام رضا(ع) توانستند در کنکور سال جاری بالاترین تراز قبولی را در رشته علوم انسانی به خود اختصاص دهند و این نشان از استعداد بالای دانش آموزان دارد.

وی گفت: مدارس امام رضا(ع) افزون بر 7 هزار دانش آموز دارد که 50 درصد آنان در مناطق محروم و 50 درصد دیگر در مناطق برخوردار مشغول تحصیل هستند و همه خدمات به صورت رایگان و همانند مناطق برخوردار به دانش آموزان ارائه می شود.

فخریان با بیان اینکه این همایش برای دومین سال پیاپی در حال برگزاری است، ادامه داد: اگر قرار است به دانش آموزان خدمتی ارائه شود مدرسه به تنهایی نمی تواند به این هدف برسد، بلکه نیازمند یاری همه به ویژه اولیا و مربیان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به اظهار رضایت والدین از این همایش بیان کرد: خوشبختانه اولیا این مدارس همواره ارتباط تنگاتنگی با مدرسه داشته اند و در جلسات اولیا و مربیان دلسوزانه مشارکت دارند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در طول سال جلسات مستمری را برگزار کنیم و مهارت های لازم برای تک تک اعضای خانواده ارائه دهیم.

یادآور می شود؛ این همایش توسط بنیاد فرهنگی رضوی ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار مدارس امام رضا(ع) در سالن «مهندس مشکی» با موضوع «شیوه های افزایش ارتباط موثر با فرزندان» و با حضور دکتر علی اصغر احمدی، استاد دانشگاه تهران و مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha