جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل سعود

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آل سعود در کشتار ملت های بیگناه به ویژه مردم یمن هم پیمان صهیونیست ها شده است، تصریح کرد: کشتار مردم بی گناه یمن از سوی رژیم آل سعود دل هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرده است.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به تداوم جنایت های آل سعود  در یمن و دیگر کشورهای اسلامی گفت: آل سعود نشان داد که هیچ بویی از انسانیت نبرده و یک قوم آدم کش و جنایت کار است.

وی با بیان این که آل سعود همه قوانین بین المللی را در یمن، سوریه و عراق زیر پای گذاشته است، افزود: جنایات انسانی آل سعود امروز برای همه ملت های جهان کاملاً آشکار شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آل سعود در کشتار ملت های بیگناه به ویژه مردم یمن هم پیمان صهیونیست ها شده است، تصریح کرد: کشتار مردم بی گناه یمن از سوی رژیم آل سعود دل هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرده است.

وی، عربستان را مجری طرح‌های آمریکایی صهیونیستی در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: آل سعود فاسد با حمایت های آمریکا امروز بزرگترین جنایت های قرن را در کشورهای منطقه مرتکب شده است.

حجت الاسلام میرعمادی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات آشکار آل سعود در یمن، افزود: منادیان حقوق بشر، سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملل متحد و جامعه جهانی کجایند که این جنایات را نمی‌بینند.

وی با بیان این که متأسفانه سران برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال مشتی دلار با اقدام ننگین و غیرانسانی و اسلامی آل سعود همراهی می کنند، گفت: آل سعود امروز ننگ جنگ عرب علیه عرب را بر پیشانی دارد.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود فاسد نفس آخر خود را می کشد و هر روز که می گذرد بیشتر به نابودی نزدیک تر می شود، تصریح کرد: اقدامات جنایت کارانه آل سعود پرده از خوی وحشیانه آنها را برابر دیدگان ملت های جهان برداشت.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که آل سعود فاسد حامی اصلی گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره در منطقه است، خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی تکفیری منطقه با پول های رژیم آل سعود به وجود آمده اند که امروز کشورهای منطقه را به ویرانه ای تبدیل کرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سعودی ها بدون هماهنگی و نظر آمریکایی ها هیچ اقدامی نمی کنند، افزود: اگر امروز شاهد حضور نظامی عربستان در یمن و بمباران بی وقفه آنها بر سر مردم بی گناه یمن هستیم به دلیل تمایل آمریکایی ها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha