پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نصوری

حوزه/ معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه گفت: در راه طلبگی بايد معرفت كسب کرده و بر آن مداومت داشته باشیم و اگر اين چنين عمل كرديم، منتظر واقعي خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه، در نشست مهدویت طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری و مرکز تخصصی زینب کبری(س) تنکابن بیان کرد: کتاب آسمانی قرآن كريم راه اصلی، و اهل بیت عترت(علیهم السلام)، مربیان راه هستند؛ لذا طلاب به عنوان ادامه دهندگان راه انبیاء الهی به خصوص امام زمان(عج)، باید به هدایت مردم و رفع شبهات اعتقادی آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: انتظاراتی که حضرت مهدی(عج) از شیعیان خود دارند، در ادعیه های وارد شده به خصوص دعای عهد می توان مشاهده نمود.

این کارشناس مهدویت تصریح کرد: امام زمان(عج) انسان مطیع می خواهد. کسی که مسیر بندگی خدا را طی کرده و در از اهداف و رسالتهای ولی خود دفاع می کند.

وی ادامه داد: شما طلاب که در راه آقا امام زمان (عج) قدم نهاده اید، باید دو كار را سرلوحه خود قرار داده و با جديت دنبال کنید؛ یک كار علمي يعني بالا بردن سطح معرفت و دیگری كار عملي يعني كاربردي كردن دستورات قرآن است.

حجت الاسلام نصوری در پایان خاطر نشان کرد: در راه طلبگی بايد معرفت كسب کنیم و بر تداوم آن اهتمام نماییم  که اين امر خیلی مهم است که اگر اين چنين عمل كرديم، منتظر واقعي خواهیم بود.

انتهای پیام313/48

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha