پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب و روحانیون باید با مجهز شدن به علم روز، در فضای مجازی به ترویج معارف دین و پاسخ به شبهات بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به حرکت امروز جامعه به سوی تکنولوژی و در اختیار داشتن فضای مجازی، اظهارداشت: طلاب و روحانیون باید با مجهز شدن به علم روز، در فضای مجازی به ترویج معارف دین و پاسخ به شبهات بپردازند و در جهت تبیین و تعمیق آموزه های دینی در جامعه قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ ارزش های ناب دین اسلام در فضای مجازی نیازمند حضور مبلغان و طلاب  مهذب و توانمند است، تصریح کرد: تبلیغ، ترویج و نهادینه کردن آموزه های اخلاقی و مکتب تشیع از رسالت های ویژه روحانیون و مبلغان است که باید لحظه ای در انجام این مهم غافل نشوند و از هر فرصتی برای تبلیغ سیره اهل بیت ع در بین آحاد جامعه بهره گیرند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب باید همت کنند تا از طریق شبکه های مجازی و اجتماعی پرچمدار  اشاعه آموزه های دینی و اهل بیت(ع) باشند خاطر نشان کرد: مبلغان در این فضا می توانند با پاسخ به شبهات و سئوالات دینی  قشر جوان جامعه ،مبانی اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز تشریح نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب نباید عرصه تبلیغ در فضای مجازی را نادیده بگیرند، افزود:امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای روی نفوذ فکری و فرهنگی ذهن جوانان بکار گرفته اند، لذا مبلغان باید با بهره گیری از فرصت تبلیغ در فضای مجازی، در کنار منبر و خطابه، نسبت به تعمیق شعائر دینی در جامعه همت خود را بکار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha