جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ مدیر حوزه خواهران بوشهر گفت: استکبار جهانی با سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی، همجه های زیادی علیه بنیان خانواده انجام داده و تا حددوی هم موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، امروز  در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای این استان با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام گفت: خانواده یکی از رکن های مهم جامعه اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: استکبار جهانی با سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی، همجه های زیادی علیه بنیان خانواده انجام داده و تا حددوی هم موفق عمل کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی که دشمن به صورت ویژه آن را دنبال می کند، استفاده از عدم آگاهی جوانان  در شروع زندگی است که از طریق شبکه های تبلغیاتی ماهواره ای و همچین شبکه های اجتماعی هدف خود را دنبال می کند.

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با افزایش سطح سواد رسانه ای و آگاهی بخشی به خانواده ها، این تهدیدها را  به فرصت تبدیل کنند و نگذارند که جوانان  در دامی که استکبار جهانی پهن کرده است، بیفتند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: از صداوسیما انتظار می رود در راستای آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و آگاهی بخشی به خانواده ها قدم های موثری بردارد.

تولید ویژه برنامه سبک زندگی خانواده

 سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: خانواده مهمترین رکن اجتماع است و باید برنامه های با محور خانواده در صداوسیما تقویت شود.

وی افزود: مرکز صداوسیمای بوشهر بر همین اساس با همکاری حوزه علمیه خوهران ویژه برنامه ای به صورت هفتگی با محوریت سبک زندگی و مشاوره را  طی یک ماه آینده به روی آنتن می برد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: این برنامه در چند بخش مشاوره، پاسخ به سئولات، مهارت آموزی و .. می باشد و در آینده اطلاع رسانی درخصوص این ویژه برنامه انجام می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha