شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهیان نور بانوان مبلغ

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) مرودشت از اعزام مبلغان این مدرسه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، در قالب راهیان نور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از فارس، خانم خلیفه مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان مردشت گفت: جلسه ای توجیهی پیرامون هماهنگی مبلغین اعزامی به سفر راهیان نور ویژه طلاب و مبلغین شهرستان مرودشت برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور راویان دفاع مقدس و طلاب فعال در عرصه ایثار و شهادت در جمع بیش از 10 نفر از خواهران طلبه برگزار و در مورد نحوه ی اعزام و وظایف مبلغین نکاتی بیان شد.

خانم خلیفه افزود: مبلغین در این جلسه با لزوم بیان اهمیت سفر راهیان نور، بیان آداب سفر قبل از شروع سفر در اتوبوس، بیان احکام تقلید و اهمیت عمل به وظایف شرعی، بیان مسائل مورد نیاز دانش آموزان  در طول سفر و برقرار کردن ارتباط خوب و صمیمی با دانش آموزان آشنا شدند.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) مرودشت یادآور شد: مهمترین نکته ای که قرار شد به جد دنبال شود ایجاد انگیزه در فراگیری علوم دینی و تغییر نگرش و از بین بردن تفکرات منفی مخاطبان این سفر معنوی عنوان شد.

نشست "اهمیت اسلام در سلامت بدن و راه های حفظ آن"

خانم خلیفه، در این نشست که ویژه طلاب این مدرسه برگزار شده بود به فلسفه وجودی ورزش اشاره کرد و گفت: عنوان ورزش به صورت مستقل در اسلام مورد بحث قرار نگرفته اما موضوع سلامت بدن از جنبه های مختلفی مورد توجه قرار گرفته و به آن اهمیت داده شده است.

وی افزود: از این رو ورزش یکی از مهمترین راه های حفظ سلامتی بدن و افزایش توانایی جهت انجام وظایف و عبادات به شمار می رود و بنابراین از این جهت می توان ورزش را مورد تاکید دین دانست.

در حقیقت  آثار و فواید ورزش است که مطلوب دین و شارع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha