چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 396883
۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
ارتش یمن در نجران

حوزه/برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن، توپخانه های عربستان از مرز یمن به داخل خیابان های شهر نجران عقب نشینی کرد و منابع محلی نجران اعلام کردند نیروهای یمنی وارد برخی محله های شهر نجران شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، برای اولین بار از زمان شروع تجاوز عربستان سعودی علیه یمن، شاهد عقب نشینی توپخانه های عربستان از مرز یمن به داخل خیابان های شهر نجران می باشیم. در همین حال به گفته خبرنگار شبکه المنار، منابع محلی این شهر اعلام کرده اند صدای تیر اندازی  لشکر یمن داخل شهر نجران به گوش می رسد.

طبق این گزارش، اهالی نجران می گویند صدای تیراندازی لشکر یمن و گروهای مقاومت مردمی به وضوح داخل شهر نجران شنیده می شود و این تیر اندازی ها به سرعت به محله های شهر نزدیک می شود. همچنین بمباران شدید بالگردهای اپاچی سعودی بر تپه ها و موضع های اطراف شهر نجران مشهود است.

عقب نشینی توپخانه سعودی به درون شهر نجران موفقیت و پیشرفت بزرگی برای ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن محسوب می شود که به واسطه آن مواضع نظامی لشکر سعودی در اطراف شهر نجران متحمل خسارت های سنگینی شده اند.

این در حالی است که شبکه های ماهواره ای عربستان سعودی دیروز از دفع حملات یمنی ها در مرز نجران و جنوب عربستان خبر دادند و منابع رسانه ای یمن نیز تصاویری از شلیک موشک بالسیک به پادگانی نظامی در نجران پخش کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha