پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سومین نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین از اجرای طرح «نائب الزیاره شهدا» در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، در سومین نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر، در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر، با اشاره به برنامه های این اداره کل گفت: تجمع ملی زائران اربعین حسینی جمعه 14 آبان در مصلی های نماز جمعه استان از ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین از اجرای طرح «نائب الزیاره شهدا» در استان توسط زائران پیاده روی اربعین خبر داد و افزود: در این طرح هر یک از زائران  نیابت از یک شهید را بر عهده می گیرد و علاقمندان می بایست به یاد یک شهید استان در این پیاده روی شرکت کند .

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر یکی از سیاست های کلی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین را اهتمام و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

حجت الاسلام یعقوب بهمنیاری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر هم در بخش دیگری از این نشست ادامه داد: با توجه به اینکه ما امنیت و آرامش به دست آمده در مسیر پیاده روی اربعین را مدیون ایثار شهیدان می دانیم در همین راستا طرح نایب الشهید دراستان توسط زائران اجرا خواهد شد.

محمد جواد فرامرزی، مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد هم در این جلسه ، یکی از اهداف این طرح را معرفی شهداء به مردم و معنویت بیشتر در سفر پیاده روی اربعین عنوان کرد و افزود: این طرح به صورت حضوری و اینترینتی از مردم ثبت نام به عمل می آید و علاقمندان می توانند تا 10 آبان 95 با مراجعه به سایت الاربعین نسبت به ثبت نام شهید خود در این سایت اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha