پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا- حوزه اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: : وحدت و انسجام مسلمانان همچون هیزم های آتشی است که شعله ور شده و دشمنان اسلام در آن خواهند سوخت و چهره کریح و روباه صفت آن ها به جهانیان مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، امروز در مراسمی با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب عنوان داشت: تروریست های تکفیری از دايره اسلام خارج شده و در ظلمات كفر فرو رفته اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: امروز دنیا به مکر و حیله غده های سرطانی همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی پی برده است و لحظه به لحظه نفرت و انزجار جهانی نسبت به سردمداران کفر اضافه می شود.

این استاد حوزه بیان داشت: وحدت و انسجام مسلمانان  همچون هیزم های آتشی است که شعله ور شده و دشمنان اسلام در آن خواهند سوخت و چهره کریح و روباه صفت آن ها به جهانیان مشخص خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جوانان و رزمندگان اسلام در برابر جنایات و ویرانی های تروریست های تکفیری به آبادانی و دفاع از حرمین شریفین می پردازند و عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار علیهم السلام ثابت می کند.

حجت الاسلام کرمی نیا ابراز داشت: شهدا از خاک بر افلاک پرکشیده و با شهادت و نثار خون، خود را به سرچشمه خورشید درخشان رسانده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به شهادت شهید مهندس مصیب قنبری توسط تروریست های تکفیری، ابراز داشت: شهید قنبری نماد جهاد فی سبیل لله و نمود تجدید میثاق جاودان با آرمان های شهدا و ائمه اطهار علیهم السلام است.

این استاد حوزه در پایان تصریح کرد: شهادت شهید قنبری این مسئله را به جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی به دنبال پاسداری از حقوق مظلومان و آبادانی و در رفاه بودن هم نوعان خود است اما در آن طرف قضیه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به واسطه داعشیان مردم مظلوم و مسلمان جهان را به خاک و خون می کشانند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha