پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
  تربیت مربی

حوزه/ مدیر اتحادیه تشکل های قرآن وعترت استان فارس، از برگزاری دوره های تربیت مربی مهد قرآن و پیش دبستانی با هدف تربیت صحیح و قرآنی فرزندان در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از فارس، حجت الاسلام برزگر، مدیر اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان فارس، ظهر امروز در نشستی، از کسب رتبه نخست مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در ثبت نام آزمون های قرآن وعرت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس خبر داد.

وی افزود: تعداد473 نفر از حافظان مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در شهر شیراز، در آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم 20آبان ماه شرکت خواهند کرد که این خود نشان از همت والای مدیران و مربیان دلسوز این مجموعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اثبات جایگاه قرآنی و مذهبی شهرمقدس شیراز است.

وی ادامه داد:  مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله با دارا بودن بیش 360شعب و مرکز آموزش قرآن کریم در سراسر میهن اسلامی، آماده ارائه خدمات قرآنی و فرهنگی در تمامی رشته های علوم قرآنی شامل مهدقرآن وپیش دبستانی، مدارس شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی ، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن به تمامی هموطنان عزیز و خانواده های آن ها می باشد.

حجت الاسلام  برزگر اضافه کرد: دوره های تربیت مربی مهد قرآن وپیش دبستانی نیز با هدف تربیت صحیح و قرآنی فرزندان و نونهالان در خانواده در شهر مقدس شیراز و سایر شعب مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله برگزار می شود.

عضو بنیاد بین المللی حفظ قرآن کریم خاطر نشان کرد: مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مکتب القرآن ثارالله آماده پذیرش علاقمندان حفظ قرآن کریم در سه بخش حفظ یکساله، دوساله و سه ساله قرآن کریم در شهرهای شیراز، تهران، لامرد و قشم می باشد، لذا علاقمندان می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه به نشانی اینترنتی: www.maktabalquran.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این دوره های آموزشی اقدام کنند ویا با شماره تلفن های 07132301090 و 07132302964 واحد خواهران و 07132301091 واحد برادران تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha