شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با تاکید بر ضرورت حضور حوزویان در فضای مجازی، گفت: نیازمند جهاد فرهنگی در عرصه فضای مجازی هستیم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی ویژه طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بخش گله دار شهرستان لامرد با هدف آشنایی طلاب با شبکه کوثرنت، روش های صحیح وبلاگ‌نویسی و فعال شدن طلاب در فضای مجازی برگزار شد.

خانم محمودی، مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) بخش گله دار شهرستان لامرد در این کارگاه اظهار داشت: امروز در عرصه جنگ نرم به سر می بریم و لذا طلاب و حوزویان باید به عنوان طلایه داران فرهنگی و افسران جنگی در این عرصه مهم فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فضای سایبری، بیان کرد: اگر ما از فضای مجازی غفلت کنیم، دشمن زمینه نفوذ را در دل های جوانان و نوجوانان پدید خواهد آورد، بنابراین تمامی فعالان فرهنگی باید دست به کار شوند.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) ادامه داد: امروزه با توجه به امکانات در اختیار باید حرف حق را با استدلال قوی و با زبان شیوا و هنرمندانه به گوش هزاران و شاید میلیونها مخاطب برسانیم که یکی از این راه ها حضور در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: با ارائه مطلب و درج در وبلاگ و ... می توانیم خود را وارد یک جهاد فرهنگی کنیم و با دشمنان در این عرصه مبارزه کنیم؛ با توجه به اینکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با ابزارهایی که در اختیار دارند با ایمان و غیرت جوانان ما بازی می کنند، مسئولان فرهنگی و رسانه ای باید خودی نشان بدهند تا سرمایه های مملکت مان حفظ شود.

بر پایه این خبر، هدف از برگزاری این دوره آشنایی طلاب با شبکه کوثرنت، روش های صحیح وبلاگ‌نویسی وفعال شدن طلاب در فضای مجازی بوده است.

گفتنی است، اهمیت وکارایی وبلاگ ایجاد مطلب جدید در وبلاگ، افزودن مطلب، گذاشتن عکس در مطالب و... از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 در پایان این دوره آموزشی، طلاب به صورت تئوری با تاریخچه وبلاگ نویسی به صورت عملی با آموزش ساخت، ارسال مطلب، آموزش ویرایش و تغییر در مطالب و آموزش لینک کردن و ... آشنا شدند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha