شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه ولایت فقیه موجب رشد جامعه و پیشبرد اهداف نظام است گفت: ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام علی نصیری امروز در جمع اساتید و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان داشت: تنها عامل نفوذ بیگانگان، خودباختگی مسلمانان و از دست دادن قدرت ایمان و سرمایه های دینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: باید با ایجاد روشنگری و بصیرت در جامعه راه های نفوذ و سلطه دشمن را مسدود کرد تا عزت و سرمایه های دینی و ملی نظام حفظ گردد.

این استاد حوزه با اشاره به دستورالعمل های قرآن کریم بیان داشت: برادری و اخوت و اصلاح مستمر روابط درونی میان مسلمانان موجب تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی می شود.

حجت الاسلام نصیری در ادامه افزود: ولایت فقیه تأمین کننده عزت اسلام و ضامن استقلال و آزادی مسلمانان است لذا یکی از اهداف دشمنان تضعیف ولایت فقیه و با حذف آن است.

وی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه همواره آماج هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است لذا هرساله اتاق فکرهای متعددی با حضور نخبگان ضد اسلام در جهت ارائه راهکارهایی در جهت حذف ولایت فقیه تشکیل می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه ابراز داشت: ولایت فقیه موجب رشد جامعه و پیشبرد اهداف نظام است و همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهگشا و نجات بخش ملت و مسئولان می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف طلاب تبعیت از ولایت فقیه و تابع محض رهبری بودن است چرا که مدیریت رهبری موجب تداوم انقلاب و عزت و اقتدار آن در منطقه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha