پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلبه ها

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا گفت: این مدرسه امسال برای اولین بار اقدام به پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه کرد.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون قریب به ۷۰ طلبه پایه های ۱تا ۷ در سطح ۱ و ۲ در مدرسه مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، گفت: امسال برای اولین بار این مدرسه اقدام به پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه کرد.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۲۰ نفر از طلاب پایه اول این مدرسه با شرکت در کلاس آموزشی حفظ قرآن بصورت روزانه و مستمر در جهت تهذیب نفس با این کتاب انسان ساز الهی شرکت می کنند تصریح کرد:اساتید و کادر علمی آموزشی مدارس تلاش کنند فرهنگ قرآنی بخشی از دروس اصلی به طلاب باشد،چرا که آموزش قرآنی پایه و اساس تبلیغ است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا همچنین از دوره های ختم قرآن گروهی و حفظ آیات موضوعی قرآن در بین طلاب این مدرسه خبر داد و گفت:در این خصوص نیز اساتید روزانه طلاب را با آیات و روایات کاربردی تبلیغ در سطح جامعه آشنا می کنند.

وی در پایان همچنین با اشاره به تبلیغ برخی طلاب این مدرسه در اماکن تبلیغی شهرستان نیز گفت:طلابی که شرایط تبلیغی را دارا هستند در مساجد، مدارس، هیئات مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج و حلقات صالحین به تبلیغ می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha