جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افضلی ، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان و مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آغاز دومین جشنواره علامه حلی استان خوزستان، گفت: مهلت ارائه آثار تا تاریخ ۱۵ آذر ۹۵ می‌باشد،علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گردهمایی معاونان پژوهش مدارس علمیه خوزستان، با بیان اینکه ۲۲ نفر از طلاب حوزه علمیه خوزستان، حائز رتبه برتر در نخستین جشنواره علامه حلی خوزستان شدند، اظهار داشت: از این تعداد نفرات ۱۲ نفر از حوزه برادران و مابقی از حوزه علمیه خواهران بودند.

وی با بیان اینکه اسامی نفرات برتر جشنواره علامه حلی کشور، پس از تأیید شورای سیاستگذاری، به اطلاع عموم می‌رسد، گفت: إن‌شاءالله تا چند روزه آینده نفرات برتر از طریق رسانه‌ها اعلام و در مراسمی، از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام افضلی، با اشاره به آغاز دومین جشنواره علامه حلی استان خوزستان، افزود: مهلت ارائه آثار تا تاریخ ۱۵ آذر ۹۵ می‌باشد، لذا علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه دومین جشنواره علامه حلی پیرامون علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین، برگزار می‌گردد، تصریح کرد: موضوعات ویژه این جشنواره «مهدویت، آسیب‌ها و چالش‌ها» برای همه شرکت‌کنندگان و «بایسته‌های حوزه انقلابی» ویژه طلاب پایه ۷ به بالا می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه این جشنواره بین ۸ هزار طلبه خواهر و برادر استان خوزستان برگزار می‌شود، گفت: حداکثر سن ثبت‌نام کنندگان ۴۰ سال بوده و هر پژوهشگر می‌تواند در هر دوره حداکثر ۳ اثر را ارسال نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha