سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 397043
۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کتاب امام حسین (ع) و قرآن

حوزه / کتاب امام حسین (ع) و قرآن حاوی پنج مقاله می باشد که توسط مرکز فرهنگ و معارف قرآن تدوین و از سوی انتشارات موسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است .

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، در اثر حاضر که از پنج مقاله، تشکیل شده، با یکى از اختران تابناک ولایت و امامت امام حسین(ع) به عنوان الگوی تمام عیار از نگاه قرآن آشنا می شویم.

اهل‏بیت(ع) پرچم‏داران هدایت و ترجمان راستین قرآنند؛ یعنى قرآن و عترت، دو جلوه از یک حقیقت‏اند؛ هر یک از آن دو را که برگزینى به دیگرى راه مى‏یابى: با تفکر در ژرفاى قرآن به حضور اهل‏بیت(ع) مى‏رسى و با دقت در سیره آن بزرگواران به محتوا و مفهوم آیه‏هاى قرآن، بار خواهى یافت.

امام حسین(ع) آینه آیه‏هاى قرآن، پرسمان امام حسین و قرآن، مأخذشناسى وصفى امام‏حسین(ع) و نگاهى روان‏شناختى - دینى به مراسم عزادارى حسینى(ع) و آیه تطهیر نگرش‏ها و چالش‏ها از مقالات این نشریه می باشد.

 علاقه مندان به تهیه این اثر می توانند به فروشگاه مركزى: قم، چهار راه شهدا مراجعه نموده وجهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن:  02537743426 تماس حاصل نمایند همچنین با عضویت در کانال تلگرام بوستان کتاب، از تازه ترین اخبار و تازه های نشر این موسسه آگاه گردند.

آدرس تلگرام موسسه بوستان کتاب

@bustaneketab

http://www.telegram.me/bustaneketab

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha