پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنگره عالم واقف

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری کنگره « عالم واقف» نکوداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی خرم آبادی، چهارم آذرماه، در خرم آباد خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با بیان این که مرحوم آیت الله قاضی خرم آبادی از علمای بنام لرستان و منشاء خدمات ارزنده ای در زمینه های وقف بودند، گفت: کنگره «عالم واقف» به منظور پاسداشت و تجلیل  از خدمات ایشان در حوزه وقف و اطلاع رسانی موقوفات، چهارم آذرماه امسال، در خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند مقالات خود را تا ۱۵ آبان به دبیرخانه کنگره واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ارسال کنند، افزود: در این کنگره برکات و آثار موقوفات از دیدگاه علماء بررسی خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطر نشان کرد: مقالات کنگره «عالم واقف» نکوداشت مرحوم آیت الله قاضی خرم آبادی، در موضوعات "وقف از دیدگاه قرآن و عترت"، "نقش وقف در اقتصاد مقاومتی"، "نقش وقف در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی" و همچنین "نقش عالمان و بزرگان دین و حوزه در وقف" فراخوان شده است.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه کنگره «عالم واقف» با حضور بزرگان حوزوی، مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم، در خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: در شب برگزاری این کنگره که مصادف با سالگرد مرحوم آیت الله مهدی قاضی است نیز محفل انس با قرآن، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha