پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فیلم هیهات

حوزه/ فیلم عاشورایی و اپیزودیک "هیهات" با حضور برخی از عوامل این اثر ارزشمند از جمله دو تن از کارگردانان آن در قم مورد نقد و تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این جلسه که چهارشنبه شب پس از اکران فیلم و به همت مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی و در سالن همایش های این نهاد حوزوی برگزار شد، هادی مقدم دوست و دانش اقباشاوی به بیان نظرات خویش درباره این فیلم پرداخته و به سوالات حضار پاسخ دادند.

سید محسن امامیان از منتقدین حوزوی عرصه سینما و تلویزیون در این جلسه با اشاره به این که ساخت اثر عاشورایی افتخاری برای سینمای ایران است ، گفت: باید شرایط و بسترهایی فراهم شود که از این دست آثار با کیفیت مطلوب تر باز هم ساخته شود و این حرکت ارزشمند به یکی دو اثر خلاصه نشود.

وی با اشاره به این که در فیلم هیهات چهار کارگردان جوان اما کاربلد سینما و تلویزیون با چهار قصه چهار روایت داشته اند، افزود: گرچه شاید احساس می شد که چهار بخش بودن فیلم شاید به کلیت آن ضربه بزند اما به نظر می رسد که در مجموع اثری خوب و خوش ساخت را شاهدیم که می تواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

گفتنی است فیلم «هیهات» به عنوان اولین فیلم چهار اپیزودیک سینمای ایران به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی توسط چهار کارگردان سینما شامل دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم دوست و روح الله حجازی کارگردانی شده و در این اثر عاشورایی بازیگران مطرحی چون حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمدی و خسرو شهراز به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha