جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر پنج شهید گمنام در قم

حوزه/ مراسم سومین سالگرد تدفین شهید گمنام موسسه آموزش عالی بنت الهدی در این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، امیر سرتیپ ناصر آراسته در مراسم سومین سالگرد تدفین شهید گمنام موسسه آموش عالی بنت الهدی جامعه المصطفی که شب گذشته در این موسسه برگزار شد، با اشاره به جنایات استکبار جهانی در طول قرن بیستم خاطر نشان ساخت: در قرن بیستم میلادی که آمریکایی ها و جوامع غربی که  آن را دوران شکوفایی علم، انسانیت و آگاهی می نامند ۳۲۰ جنگ رخ داده است که حاصل آن کشته شدن ۲۵۰ میلیون بیگناه می باشد.

وی در ادامه ابراز داشت: آمارها بیش از هر چیز بیانگر یک واقعیت علمی پژوهشی است، تاریخ بشریت هرچه قدر جلوتر آمده، تعداد جنگ ها بیشتر و تلفات افزایش پیدا کرده است، یعنی اخلاق، انسانیت، شکوفایی و... همپای علم رشد پیدا نکرده است.

آراسته با نقد فضای حاکم بر جوامع غربی خاطرنشان ساخت: آمریکا و جوامع غربی که بیشترین ثروت و فناوری جهان را در اختیار دارند، و همچنان که اقتصاد نخست دنیا هستند نباید کشتن کودکان و انسان های بیگناه و بی دفاع در یمن، سوریه، عراق و افغانستان را برای خود یک افتخار بدانند.
وی تصریح کرد: آمریکا در طول جنگ با ویتنام هشت و نیم میلیون تن بمب بطور تقریبی سه برابر مهمات مصرف شده در جنگ های جهانی اول و دوم بمب بر این کشور فرو ریخت اما متاسفانه کار به جایی رسیده  که خود این کشور  امروز کشورهای دیگر را به نداشتن دموکراسی متهم می کند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha