پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام حیات الغیبی گفت: هیئت امنای مدارس علمیه باید با برگزاری جلسات مستمر و تعامل با کادر علمی آموزشی مدارس، در راستای تقویت و توسعه زیر ساخت های مدارس علمیه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، شامگاه شنبه در جلسه معارفه ۶ عضو هیئت امنای مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد که در مدرسه کمالیه این شهر برگزار شد، گفت: هیئت امنای مدارس علمیه باید با برگزاری جلسات مستمر و تعامل با کادر علمی آموزشی مدارس، در راستای تقویت و توسعه زیر ساخت های مدارس تلاش کنند.

وی افزود: هیئت امنای مدارس علمیه علاوه بر رفع مشکلات مالی مدارس نیاز است در جهت فراهم نمودن وسایل کمک آموزشی و امکانات مورد نیاز طلاب در مدارس نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه، مدیر مدرسه علمیه تخصصی سطح ۳ زینبیّه خرم آباد نیز با بیان اینکه هم اکنون ۶۷ طلبه حضوری و غیر حضوری در رشته تفسیر علوم قرآنی در این مدرسه به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند، افزود:۸ استاد تمام وقت نیز به طلاب این مدرسه دروس حوزوی را آموزش می دهند.

خانم مهین بیرانوند در با بیان اینکه جلسات درس اخلاق این مدرسه با حضور اساتید بومی و غیر بومی، بصورت هفتگی در مدرسه حضرت زینب(س) برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات و کارگاه های پژوهشی با هدف ارتقاء کیفیت مقاله نویسی و پایان نامه نویسی نیز در طول هفته برای طلاب در حال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha