چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
برگزاری مسابقه "اخلاق جوان عاشورایی"

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) جنت شهر، مسابقه «اخلاق جوان عاشورایی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، ظهر امروز و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان جنت شهر، مسابقه «اخلاق جوان عاشورایی» برگزار شد.

 رقابت حوزویان خواهر این مدرسه، با انگیزه استفاده کاربردی و بهتر طلاب از مطالب سخنرانی های ایراد شده در مراسم دهه اول محرم با عنوان«ده صبح با امام حسین(ع)» و به منظور نهادینه کردن فرهنگ و اخلاق عاشورایی در میان حوزویان این شهرستان برگزار شد.

خانم کشتکار، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان جنت شهر در حاشیه این آزمون اظهار داشت: اجرای این مسابقه فرهنگی یکی از اقدامات انجام شده توسط معاونت های اجرایی این مدرسه طبق سنوات گذشته می باشد که همه ساله با موضوع مطرح شده ای از سوی شورای این حوزه با حضور و رقابت حداکثری طلاب برگزار می شود.

وی افزود: حضور در برنامه ها و سخنرانی های مذهبی به منظور انتقال پیام‌های دینی توسط طلاب و محصلین حوزه و آشنایی حوزویان خواهر این شهرستان با سیره زندگی ائمه‌ اطهار(ع) به خصوص حضرت امام حسین(ع) در قالب‌های جذاب مانند مسابقات و رقابت دوستانه طلاب را از شیوه‌های موثر کار فرهنگی می باشد.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) جنت شهر اظهار داشت: با برپایی چنین مسابقاتی ویژه طلاب در پایه های مختلف بر اهمیت پرداختن به ابعاد گوناگون زندگی حضرت سیدالشهداء(ع) و مسائل و مباحث جوامع تاکید می گردد.

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha