شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان طلبه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان خواستار راه اندازی پژوهشکده حوزوی در این استان شد و گفت: با تاسیس این پژوهشکده در غرب کشور تحولی چشمگیر در بحث پژوهشی ایجاد می شود.

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به ضرورت  و اهمیت پژوهش و کاربردی شدن تحقیقات، گفت: با پیگری های نماینده ولی فقیه، مسئولان حوزه علمیه استان و استاندار لرستان در حال رایزنی برای احداث پژوهشکده حوزه در لرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه با تاسیس این پژوهشکده در غرب کشور تحولی چشمگیر در بحث پژوهشی ایجاد می شود، تصریح کرد: در این پژوهشکده با طراحی مرکز تحقیقات، کتابخانه، خوابگاه و وسایل ایاب و ذهاب بخشی از مشکلات محققان و پژوهشگران حل خواهد شد و می توانند با خاطری آسوده به انجام پژوهش های حوزوی بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه راه اندارزی پژوهشکده می تواند در تربیت استاد پژوهشگر نیز موثر باشد، خاطر نشان کرد: با ایجاد پژوهشکده می توان به کیفیت بخشی و ایجاد انگیزه و رغبت برای انجام تحقیقات حوزوی نیز کمک نمود.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه پژوهش و تحقیق زیر بنای تحصیل و تبلیغ طلاب در مدارس علمیه است بر ضرورت ساخت این پژوهشکده برای حوزه لرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha