پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام حسین (ع)

حوزه/ همایش «پیام کربلا» در اسلام‌ آباد تحت حمایت جماعت اهل حرم برگزار شده و علما و روحانیون مذهبی خواستار تجزیه و تحلیل اتفاقات دنیای اسلام شدند. در این همایش تاکید شد:سردمداران جنگ افروزی در یمن دروغ پردازی می‌کنند تا تشخیص حقیقت را غیرممکن سازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thenews.com، روز گذشته همایش «پیام کربلا» در اسلام‌ آباد پاکستان تحت حمایت جماعت اهل حرم برگزار شد. در این همایش روحانیون و علمای مذهبی خواستار آنالیز دقیق اتفاقات درحال وقوع  در دنیای اسلام و امتناع از استفاده از نام امکان مقدس اسلامی به منظور اهداف شخصی شدند.

در این همایش دکتر راغب حسین نعیمی سرپرست «جامعه نعیمیه» در پاکستان با تاکید بر اینکه شیعیان و اهل تسنن باید با کمک همدیگر از حرم‌های مقدس دفاع کنند گفت: اتفاقاتی که در دنیای اسلام رخ می‌دهند باید عمیق‌تر تجزیه و تحلیل شوند. جان فشانی حضرت امام حسین (ع) به این دلیل انجام شد که ایشان دیگر تاب تحمل رسوایی در دین اسلام توسط کسانی که در آن زمان بر سر قدرت بودند را نداشت.

حجت الاسلام امین شهیدی، یکی از اعضای شورای ایدئولوژی اسلامی و رئیس مرکزی مجلس وحدت مسلمین نیز گفت: هرکس که پیرو راه حضرت امام حسین (ع) باشد، بدون در نظر گرفتن اینکه معتقد به کدام مکتب اسلامی باشد، پیرو راه اسلام است.

او از سیاست ظالمانه جنگ افروزی علیه کشور یمن ابراز تاسف کرده و گفت: سردمداران این جنگ افروزی تا آنجا که ممکن باشد دروغ پردازی می‌کنند تا تشخیص حقیقت را غیرممکن سازند.

شهیدی گفت: این غیرممکن است آنانی که عمیق‌ترین عشق را به حضرت محمد (ص) دارند و به سمت کعبه، خانه خدا نماز می‌خوانند، حتی تصور هدف قرار دادن این مکان را در سر داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha