جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد کیهانی ، هشتمین شهید طلبه و روحانی استان خوزستان

حوزه/ خوزستان، هشتمین شهید طلبه و روحانی خود را در راه مبارزه گروه‌های تکفیری، تقدیم اسلام ناب محمدی نمود و حجت‌الاسلام محمد کیهانی شصت و سومین شهید مدافع حرم این استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد کیهانی، از روحانیون حوزه علمیه خوزستان، در جریان مبارزه با گروه‌های تکفیری، به خیل شهدای مدافع حرم پیوست و جایگاه «هشتمین شهید طلبه و روحانی خوزستان» را به خود اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام کیهانی پایه‌های اولیه طلبگی را در قم طی کرد و سپس برای تحصیل در سطوح عالی، پرونده خود را از قم، به اهواز انتقال داد که پس از مدتی تحصیل در مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، راهی نبرد جبهه حق علیه باطل شد.

وی همچنین یکی از مدیران خوش‌نام شهرداری اهواز بود که قریب به سه سال در جبهه سوریه و گردان های مختلف مشغول به فعالیت تبلیغی-رزمی بود.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام کیهانی شصت و سومین شهید مدافع حرم استان خوزستان و ششمین شهید شهرستان اندیمشک است که به این درجه رفیع نائل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • afa IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    1 0
    با سلام و خسته نباشید: خوش بحال همچنین روحانی و کسانی که به خیل شهداء می پیوند و از این دنیای فانی و هزار رنگ نجات پیدا می کنند .امیدوارم که در آخرت شفاعت ما را این شهدای عزیز و گرانقدر بکنند . با تشکر فراوان