پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اخلاق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر اهمیت اخلاق و تهذیب گفت: علم بدون اخلاق خطرناک است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، نشست هم اندیشی  و بیان راهکارهای رشد آموزشی، اخلاقی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان مرکزی برگزار شد.

برپایه این گزارش، در این جلسه که یکروزه، مدیر ، معاونین  و مدیران مدارس حوزه علمیه استان و همچنین معاون پیشگیری و صلح و سازش دادسرای روحانیت حضور داشتند؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی بر گزینش کیفی طلاب در ورود به حوزه علمیه تاکید کرد.

وی با بیان این که آموزش بدون اخلاق فایده ای ندارد و مضر است، ابراز داشت: اگر علم باشد و اعتقادات نباشد، اعمال دچار مشکل می شود و هیچ استثنائی در هجمه های شیطانی و افکار ضاله و انحرافی حتی برای طلاب هم وجود ندارد مگر اینکه طلاب به ایمان و اعتقادات و اخلاق تربیت شوند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی به اهمیت قرآن و بحث مشاوره طلاب و خانواده ایشان و برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت طلاب هم اشاره و بر برنامه ریزی در این زمینه تاکیدکرد.

حجت الاسلام  فقیه خراسانی، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان هم  نیز در ادامه این جلسه در خصوص شگرد های شیاطین و دشمنان حوزه و روحانیت و راهکارهای جدید برای مقابله با آسیب ها مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha