سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه، اساتید و مدرسان مدارس علمیه، باید به انجام فعالیت‌های پژوهشی، توجه بیشتری داشته باشند، گفت: فضلا و اساتید باید با فعالیت پژوهشی و نوشتن مقاله در موضوعات درسی به شیوه تنظیم و تقریر مطالب به نحو اجتهادی، همت ورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اولین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری با حضور حضرت آیت‌الله موسوی جزایری در بیت امام‌جمعه اهواز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست که با هدف ایجاد هماهنگی میان شهرستان‌ها و اساتید این مدرسه برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری، به بیان گزارشی از فعالیت‌های مدرسه پرداخت.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیر، کادر و اساتید این مدرسه از برگزاری این نشست ابراز خرسندی نمود و  استمرار این‌گونه نشست‌ها را خواستار شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تأکید بر این که اساتید و مدرسان مدارس علمیه، باید به انجام فعالیت‌های پژوهشی، توجه بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: از همه فضلا و اساتید این مدرسه دعوت می‌کنم تا در فعالیت و نوشتن مقاله در موضوعات درسی به شیوه تنظیم و تقریر مطالب به نحو اجتهادی، همت ورزند.

آیت‌الله موسوی جزایری، بابیان این‌که مدرسه مجازی فقه جعفری، فرصتی مناسب برای طلاب شاغل است، گفت: این مدرسه می‌تواند برای طلاب شاغل در شهرستان‌ها، این فرصت را فراهم آورد تا به‌صورت مجازی در درس خارج شرکت کرده و از همه مزایای حضور در کلاس بهره‌مند گردند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، اساتید و اعضای هیئت‌علمی مدرسه مجازی، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مدرسه پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha