جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد، تولیت مدرسه  امام صادق(ع) شهرستان مرودشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد گفت: یکی از برجسته ترین درس های مکتب حسینی، ظلم ستیزی و مبارزه با استبداد و اختناق است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد، تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت در نشست بصیرتی "مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم"، در جمع اساتید و طلاب این مدرسه، اظهار داشت: یکی از برجسته ترین درس های مکتب حسینی، ظلم ستیزی و مبارزه با استبداد و اختناق است.

وی ادامه داد: این معنا، در جای جای کلمات امیر قافله عاشورا مطرح شده است. ایشان در بیانی می فرماید که همانا رسول خدا(ص) فرموده است هر کس حاکم ستمگری را مشاهده کند که حرام های خدا را حلال می کند، عهد و پیمان الهی را زیر پای می گذارد، با سنت و قانون پیامبر مخالفت می کند، با بندگان خدا با دشمنی رفتار می کند و بر چنین حاکمی با زبان و عمل قیام نکند، خدا او را با ستمگران عذاب می کند.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در مقدمه وصیت نامه خود با اشاره به اهمیت مجالس عزاداری و سوگواری، تصریح می فرماید که در مجالس عزاداری باید علیه دشمنان اسلام به صورت کوبنده فریاد زده شود.

 انتهای پیام 313/44

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha