جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیره شهدا

حوزه / مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان، از اعزام و شرکت ۷۰ طلبه برادر مدارس علمیه این استان، در دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اشاره به اینکه این افراد منتخبان برگزیده کارگاه آموزشی تئوری روایتگری سیره شهدا هستند، تصریح کرد: در این اردو که به مدت ۳ روز در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد، طلاب مهارت های تبلیغ و ترویج روایتگری سیره شهدا را به همراه آشنایی با زمان و هدف عملیات های دوران دفاع مقدس فرا گرفته و این آموخته ها را در قالب روایتگری سیره شهدا به زائران کاروانهای راهیان نور منتقل می نمایند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از فردا آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد:طلاب راویان معارف معنوی و بی بدلیل دوران دفاع مقدس هستند و در انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان تمام تلاش خود را بکار می گیرند.

مدیر موسسه امیر بیان استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، اظهار داشت: تبلیغ، ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ می تواند جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیمه نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha