جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 397595
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
ماهنامه فکه

حوزه/ صد و شصت ودومین شماره ماهنامه "فکه" با صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه، ویژه ماه صفر منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، در این شماره و در بخش «یادداشت» مطالبی با عنوان:«جای درستی ایستاده ‌ایم یا نه؟»،«از درام تا تراژدی؛ قصه یک غافلگیری»، «انتحار رسانه ‌ای» و «کنوانسیونی با قصد نابودی بسیج دانش‌آموزی» ارائه شده است.

در بخش «فردا» دو موضوع با عنوان: «اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم...» و «عقلانیت» و در بخش «دیروز» نیز دو مطلب با موضوع: «کارستان» و «قلب تپندۀ جامعه» به چشم می خورد.

در بخش «رزمنده»،سیزده نوشتار با موضوعات:«چقدر شبیه توام...»،«کم گوی و گزیده گوی»،«پروانه شدن»، «ثابت ‌قدم»، «جاودانه»،«هندوهای حسینی»، «میراث من این ‌جاست»، «به راهش ایمان دارم»، «بابا کنارمان است»،«هسته اولیه حزب ‌الله»، «مشق شهادت»، «حق و حقیقت»، «هنوز هم خروشان» ارائه گردیده است.

در بخش «پایداری» مطلبی با عنوان: «تا آخرین قطره خون» و در بخش «فکه» مبحثی با موضوع: «مستندِ خوب سند است» به خوانندگان ارائه گردیده است.

علاقه مندان به تهیه این ماهنامه می‌ توانند مبلغ اشتراک را به شماره کارت 6104337770087854 بانک ملت به نام مؤسسه فرهنگی هنری «جنات فکه» و یا شماره حساب 25223619 جام، بانک ملت به نام مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه واریز نمایند و با یک تماس‌ و یا با ارسال پیامک، شماره فیش واریزی و مشخصات خود را به‌ همراه آدرس و کدپستی اعلام نمایند؛ ضمنا مشترکین هرگونه تغییر آدرس را فوراً به امور مشترکین اطلاع دهند. شماره تماس: ‌77982808-021 شماره پیامک: 3000722700

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha