جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مولوی غلام حیدر فاروغی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجندبا بیان این که ایستادگی در برابر آمریکا، لازمه شرافت، عزت و کرامت امت اسلامی است، گفت: شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، تکلیف شرعی است.

 مولوی فاروغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، 13  آبان  را نماد مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت:در تاریخ انقلاب اسلامی جای بسی افتخار است که دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان 58، لانه جاسوسی را تسخیر کردند و ابهت توخالی و هیبت افسانه ای آمریکا را برای همیشه در جهان شکستند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به این که بر کسی پوشیده نیست که هدف سید و سالار شهیدان (ع)، رسیدن به قدرت نبوده، بلکه امر به معروف و نهی ازمنکر و مبارزه با یزید بود، ابراز داشت: مهمترین درس امام حسین(ع)، مبارزه با طاغوت و طاغوتیان و عدم تسلیم در استکبار است.

مولوی فاروغی با بیان این که ایستادگی در برابر آمریکا، لازمه شرافت، عزت و کرامت امت اسلامی است، اذعان داشت: اگر سستی و ضعف در مقابل آمریکایی ها نشان داده شود، سبب تسلط آنان بر ملت های اسلامی می شود.

وی در خصوص پیام حضور مردم در مراسم 13 آبان، ابراز کرد: حضور مردم این پیام را به جهانیان اعلام می کند که ما تا زمانی که آمریکا زور بگوید، در مقابل آن ایستادگی خواهیم کرد و "مرگ بر آمریکا" تا زمانی ادامه دارد که روحیه استکباری آنان تمام شود.

مولوی فاروغی ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان، بیان کرد: تجربه نشان داده که همواره شیعه و سنی با حضور پررنگ خویش در صحنه های مختلف ک از جمله راهپیمایی های 13 آبان و ه 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها کوبیده اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیرجند در پایان حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: تمام اقشار بصیر، شجاع و ولایتمدار با حضور پررنگ خویش در این راهپیمایی، خشم و کینه خود را از دشمن شماره یک بشریت اعلام کرده و صلح و امنیت جهانی را با فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" طنین انداز و برگ زرینی را بر تاریخ سراسر مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha