پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی- مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: اگر کمیته امداد در عرصه کار آفرینی برای مددجویان، با شتاب تر عمل کند، تحول مهمی در خودکفایی و رفع نیازهای محرومین صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، امروز  در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به نقش تاثیرگذار این نهاد در خدمت رسانی به محرومان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم، توانسته است خدمات قابل قبولی را در تأمین سلامت، توانمندسازی خانواده های نیازمند و صیانت از عزت و کرامت آنها در جامعه ارائه نماید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه، بیان داشت: کمیته امداد با توانمندسازی خانواده های آسیب پذیر توانسته است تلخی های زندگی هزاران خانواده دردمند را برطرف نموده و در ترویج فرهنگ احسان و انفاق پیشگام باشد.

وی ادامه داد: اگر کمیته امداد در عرصه کار آفرینی برای مددجویان، با شتاب تر عمل کند، تحول مهمی در خودکفایی و رفع نیازهای محرومین صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی تصریح کرد: هرچند گام های مؤثر و اقدامات ارزشمندی در خدمت به محرومین اقدامات مهمی انجام شده، ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی فاصله داریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خدمت به خانواده های نیازمند و محروم باعث ایجاد اطمینان و آرامش خاطر آنان شده و باید بدانیم قرار گرفتن در موقعیت و شرایطی كه بتوان مشكلات و نیازمندان را مرتفع كرد یك نعمت الهی و فرصت معنوی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha