پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: اگر می خواهیم جوانان ولایی و انقلابی تربیت شوند باید رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس را در جامعه به ویژه بین نسل جوان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در دیدار با فعالان بسیجی استان لرستان با اشاره به این که امام خمینی (ره) درس حریت و آزای به ملت های آزادیخواهداد، گفت: انقلاب اسلامی ایران اکنون کانون بیداری اسلامی در جهان است و همین موضوع وحشت استکبار جهانی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و آب و خاک خود جان خویش را اهدا کردند، افزود: جوانان در هشت سال دفاع مقدس با روحیه خداباوری و ولایت مداری، ایثار و جانفشانی به منصه ظهور رساندند.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه بسیج عرصه ای برای تربیت نیروهای مومن و انقلابی برای نظام است، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم جوانان ولایی و انقلابی تربیت شوند باید رشادت ها و دلاوری های جوانان دفاع مقدس را در جامعه به ویژه بین نسل جوان نهادینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان، استکبار ستیزی و دشمن شناسی را از ویژگی های بارز جوانان بسیجی برشمرد و افزود: برای ارتقاء این روحیه در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha