چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام صادقی آرمان

حوزه/ مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: قرار دادن یکساله نشریات در قسمت های پشت پیشخوان و همچنین جمع آوری روزنامه ها و مطبوعات پس از یکماه وانتقال به قسمت آرشیو و مخزن مطبوعات از خدمات کتابخانه آستان مقدس می باشد.

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به راه اندازی بخش مطبوعات و نشریات کتابخانه آستان مقدس گفت: روند سامان دهی بخش مطبوعات و نشریات در کتابخانه آستان مقدس شروع شده و گزینش 120 عنوان نشریه جهت قرار دادن روی پیشخوان قفسه نشریات انجام شده است.
مدیر کتابخانه آستان مقدس افزود: چینش اولیه 10 قفسه نشریات واحد برادران و همچنین چینش نشریات به ترتیب حروف الفبا از دیگر اقدامات کتابخانه آستان مقدس می باشد.
حجت الاسلام صادقی آرمان با بیان اینکه  مراجعین در بعضی مواقع به دنبال آرشیو نشریات و مطبوعات هستند، اضافه کرد: قرار دادن یکساله نشریات در قسمت های پشت پیشخوان و همچنین جمع آوری روزنامه ها و مطبوعات پس از یکماه و انتقال به قسمت آرشیو و مخزن مطبوعات از خدمات دیگر کتابخانه آستان مقدس می باشد.
مدیر کتابخانه حرم مطهر در پایان بیان کرد: ارائه عناوین نشریات به صورت الفبایی و ممهور نمودن روزنامه ها و نشریات از اقداماتی است که می تواند در ارائه خدمات به مراجعین کمک بیشتری نماید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha