جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افشای چهره حقیقی استکبار جهانی را از اصلی ترین رسالت های حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که یوم الله سیزدهم آبان ماه در تاریخ ملت ایران به نقطه عطفی در جهت استکبارستیزی تبدیل شده است، اظهار داشت: استکبار جهانی در طول سال های پس از انقلاب اسلامی و به خصوص دهه اخیر با نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود بوده و کوشیده با سیاست ایجاد تمام دنیا به عنوان دهکده جهانی که تحت استعمارش باشد، خوی و اندیشه استکباری خود را بر همه جا نهادینه و دیکته کند.

وی اضافه کرد: جریان استکبار به خصوص همواره به دنبال نفوذ و سیطره جامع بر کشورهای اسلامی از جمله کشور ما بوده است و حتی جریانات و نهضت هایی که در کشورهای اسلامی در این دهه اخیر ایجاد شده را با برنامه ریزی خاصی هر کدام در مسیری که بسترساز نفوذش باشد ، سوق داده است و ما نباید از این نکته کلیدی غافل شویم.

این استاد حوزه ؛روشنگری به منظور افشای چهره حقیقی استکبار را از جمله وظایف مهم حوزه و دانشگاه برشمرد و گفت: آنچه مسلم است این که دشمن مستکبر می خواهد هویت انقلابی و اسلامی را از کشور و نظام ما بگیرد و ما باید با روشنگری و بصیرت بخشی به آحاد مردم به ویژه نسل جوان مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شویم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: از سویی ما نباید هیچ گاه از یاد ببریم که استکبار جهانی و مصداق بارز آن آمریکای جهانخوار دست از دشمنی خود با ملت ما برنداشته و به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha