پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 397700
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کتاب بصیرت سیاسی

حوزه/ کتاب "بصیرت سیاسی" به قلم سید سجاد ایزدهی به همت گروه سنت‌ های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش ‌های جوان وابسته به پژوهشگاه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» کتاب یادشده با هدف شناساندن چیستی بصیرت و راه‌ های دستیابی به آن به زیور طبع آراسته گردیده است.

این کتاب شامل پنج فصل ، مفاهیم؛ چرا باید آگاهی و بصیرت سیاسی کسب کنیم؟ راهکارهای کسب بصیرت سیاسی و بصیرت افزایی؛ موانع تحقق بصیرت سیاسی؛  آثار و نتایج بصیرت است.

عناوین مجموعه مهارت‌ های طلبگی در یک طبقه ‌بندی به مسایل فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه ‌بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می ‏شود. "بصیرت سیاسی" دفتری از فصل اجتماعی این مجموعه است.

ایزدهی در بخشی از مقدمه کتاب خود چنین می ‌نویسد:

انسان ‌ها در زندگی فردی و اجتماعی خویش توانایی ‌های زیادی بدست ‌می ‌آورند که به مدد آن می‌ توانند بسیاری از اهداف و آرمان‌ های خویش را محقق سازند. تأثیر خود را در کارهای خویش مضاعف ساخته و شخصی مفید در جامعه محسوب شوند. بیشتر این توانایی ‌ها اکتسابی بوده و جز در سایۀ فهم و تمرین حاصل نمی ‌شود. چنانچه افراد این توانایی ‌ها را به مهارت تبدیل نکنند، عملاً قادر نخواهند بود به اهداف خویش دست یابند.

دوازدهمین جلد از مجموعه مهارتهای طلبگی با عنوان"بصیرت سیاسی"به قلم سید سجاد ایزدهی، با قیمت 7000  تومان توسط انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می ‌توانند به‌ وبگاه کانون اندیشه جوان یا سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha