پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مسئول کمیته فنی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه، از حضور برترین داوران ملی و بین المللی در این مسابقات خبرداد.

مهدی فروغی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث امسال با حضور داوران طرازاول بین المللی در مشهد اردهال برگزار می شود.

وی گفت: متسابقین این رقابت ها نیز در سطح بالایی از توانایی های قرائت و حفظ و معارف و اجرای اذان و... قراردارند و جزو بهترین های کشور نیز محسوب می شوند.

مسئول کمیته فنی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه با ذکر این مطلب که مسابقاتی که در سطح طلاب در این حوزه برگزار می شود جزو قوی ترین مسابقات ملی است بیان کرد: امسال در بخش های مختلف میزبان اساتید برجسته ملی در رشته های قرائت و حفظ و... خواهیم بود.

وی گفت: اساتیدی چون احمد ابوالقاسمی، استاد شهیدی پور، شهریار پرهیزکار، محمد عباسی، محمود لطفی نیا، حسن ربیعیان، حجت الاسلام والمسلمین رجبی، حسین معتمدی، حجت الاسلام میرزا محمدی، استاد غلامرضازاده، علی اصغر شعاعی، حجت الاسلام محمدی و محمد رضا ستوده نیا در این رقابت ها به داوری می پردازند.

مسئول کمیته فنی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه تصریح کرد: یکی از نکات خاص این مسابقات آن است که بخش حفظ و صرف در یک سالن مجزا برگزار می شود؛ در بخش اول تعداد سئوالات نیز متنوع و بیشتر خواهد بود ولی در سال اصلی مسابقات به دو سوال پاسخ می دهند که داوران بخش اصلی استاد شهریار به عنوان هادی حفاظ و استاد به عنوان رجبی داور خواهند بود.

فروغی بیان کرد: خوشبختانه در دوره هایی که این مسابقات برگزار شده است شاهد بروز استعدادهای بسیاری بوده ایم که بدون اینکه نامی از آنها در گذشته بوده باشد، اجرای بسیار قوی دارند که در این مسابقات سعی داریم این قسم از شرکت کنندگان تشویق و ترغیب شوند تا در ادامه برنامه های بهتری در بدنه حوزه برای پرورش این استعدادها به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha