جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامه حلی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت:جشنواره استانی علامه حلی برای اولین بار و با هدف ایجاد رقابت علمی پژوهشی در بین طلاب استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، در جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه تهذیب و پژوهش در حوزه علمیه، اظهارداشت:با انجام رسالت های لازم به صورت تخصصی می توان شاهد رشد تهذیبی و پژوهشی در مدارس علمیه ۱۳ گانه استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری بنا است که معاونت پژوهش مدیریت حوزه استان، معاون پژوهش را در مدارسی که بیش از ۶۰ طلبه  دارند معرفی نماید، افزود:با انتخاب معاون پژوهش در مدارس می توان شاهد ارتقاء  کمی و کیفی پژوهش در بین طلاب بود.

مدیرحوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه های علمی آموزشی پایان نامه نویسی، مقاله نویسی برای معاونان، اساتید و طلاب خبر داد و بیان داشت:ایجاد کارگاه های علمی آموزشی در طول سال نیز از دیگر برنامه های مرکز مدیریت حوزه علمیه استان است.

وی همچنین از ایجاد، نظارت و حمایت نشریات و فصلنامه های دستی و الکترونیکی در مدارس علمیه استان خبر داد و افزود:در این خصوص مدیریت حوزه استان در نظر دارد فصلنامه ای با محتوای نشریات مدارس منتشر نماید.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه به تقویت مشاوره های مختلف به طلاب مدارس علمیه استان هم اشاره و تصریح کرد: تقویت و ایجاد مشاوره های تخصصی به طلاب در زمینه های گوناگون ، با همکاری معاونت تهذیب در دستور کار است.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با بیان اینکه امسال برای اولین بار مرحله استانی جشنواره علامه حلی زیر نظر معاونت پژوهش حوزه استان برگزار می شود،  گفت: جشنواره علامه حلی با هدف ایجاد رقابت علمی پژوهشی در بین طلاب جوان برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha