پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان با تاکید بر این که ولایت فقیه در قلب مردم جا دارد، گفت: ملت انقلابی ایران با تبعیت از ولی فقیه در مقابل استکبار ایستاده است و لحظه ای دست از آرمان های امام(ره) و شهدا بر نمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر این که استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران، ریشه در «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) دارد، گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" از آرمان های امام(ره) و شهداست و مصادق بارز «فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ» می باشد.                                                                    

 مدیر حوزه علمیه ایلام  افزود: تمام مصائب امت اسلامی نشأت گرفته از توطئه های آمریکا و غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی می باشد، لذا "شعار مرگ بر آمریکا" شعار باید همیشه حفظ و زنده نگه داشته شود.                                                                                                        

وی در ادامه به روز 13 آبان اشاره کرد و ابراز داشت: 13 آبان روز قدرت نمایی ملت انقلابی ایران در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان با تاکید بر این که ولایت فقیه در قلب مردم جا دارد، گفت: ملت انقلابی ایران با تبعیت از ولی فقیه در مقابل استکبار ایستاده است و لحظه ای دست از آرمان های امام(ره) و شهدا بر نمی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha