جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در قم

حوزه/ ۱۳ آبان امسال گامی به پیش بود و مخاطرات را نیز باید جدی بگیریم، اما قطعا گفتمان انقلاب می تواند بر موانع غلبه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر، ملت ما در هر فرصتی حضور مناسب و باشکوه دارند و امروز در قم شاهد حضور دانش آموزان، طلاب، فضلا و اصناف بودیم و در کشور نیز همینطور خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز در مقطعی قرار داریم که حضور در راهپیمایی 13 آبان پیام های مهمی دارد زیرا ما در سطح بین المللی پنجه در پنجه قدرت های زورگو افکندیم.

مدیر حوزه های علمیه افزود: امروز پیروان و همپیمانان گفتمانی ما در دنیا تجلی بیشتری پیدا کرده اند و رو به پیشرفت هستند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: امروز به طور دائم شاهد فتوحات مهمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور با مشکلاتی مواجه هستیم، اظهار داشت: 13 آبان امسال گامی به پیش بود و مخاطرات را نیز باید جدی بگیریم، اما قطعا گفتمان انقلاب می تواند بر موانع غلبه پیدا کند.

مدیر حوزه های علمیه افزود: حوزه های علمیه در پشتیبانی از انقلاب در عرصه های مختلف انقلاب حضور دارد و امسال به طور باشکوه تری طلاب جوان، اساتید و فضلا در صحنه مبارزه با استکبار و همبستگی با ملت ها مظلوم حضور پیدا کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه برعهد خود با شهیدان، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و انقلاب اسلامی استوار است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha