جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر حسین مظفر ، معاون نظارت مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مظفر گفت: اقتدار ملت ایران که دشمن را به لرزه درآورده، ناشی از اتکا به خدا، ارزش‌های الهی، تعهد به آرمان شهیدان به‌ویژه تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب است که همچنان باید تا رسیدن به آن آرمان اصلی، یعنی ظهور حضرت حجت(عج) ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر حسین مظفر، معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، امروز در راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان، در اهواز، اظهار داشت: ۱۳ آبان، روزی است که رویدادها و حوادث مهمی را در دل خود جای داده و هر یک از این حوادث فصل نوینی را در تاریخ جمهوری اسلامی گشوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام رویدادهایی که در ۱۳ آبان رخ‌داده از نظر ماهیت باهم اشتراک دارند، به‌گونه‌ای که در یک‌سوی این حوادث، تجلی فداکاری، ایثار، شهادت‌طلبی، بصیرت، هوشیاری و بیداری مردم ایران، به‌ویژه نسل جدید دانش‌آموز و دانش‌آموز نمود دارد و از سوی دیگر، نشان‌دهنده جنایات آمریکای سلطه‌گر، علیه ملت انقلابی ایران است.

مظفر، یکی از حوادث صورت گرفته در ۱۳ آبان ماه را، خروج انقلابی حضرت امام در واکنش به تصویب لایحه کاپیتولاسیون عنوان کرد و گفت: این واکنش امام، پیامدهای بی‌شماری از سوی ملت را در پی داشت و سبب بیدار شدن میلیون‌ها ایرانی گردید که همین مهم، ادامه‌ای بر تشدید اعتراضات، علیه حکومت منحوس پهلوی شد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، دیگر حادثه رخ‌داده در ۱۳ آبان ماه را، تسخیر لانه جاسوسی، توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) برشمرد‌ و اذعان داشت: با آغاز انقلاب اسلامی، وقتی بند ناف آمریکایی‌ها به‌واسطه خروج نیروهایشان از ایران، قطع گردید، عده‌ای جوانان متوجه شدند که اگرچه دشمن را از در بیرون کرده‌اند، اما همچنان عده‌ای جاسوسان دشمن در کشور باقی‌مانده‌اند و سرانجام، همین عامل مهم سبب شد تا سفارت‌خانه آمریکا در ایران توسط دانشجویان اشغال شود و آن مزدوران را دستگیر کنند.

وی، فریاد "مرگ بر آمریکا" را برگرفته از اقدامات ۲۵۰ ساله این کشور مستکبر علیه ایران دانست و تصریح کرد: اگر امروز جوانان ایرانی با مشت‌های گره کرده، فریاد "مرگ بر آمریکا" را سر می‌دهند صرفاً به دلیل سابقه تاریخی جنایات آمریکا در ایران و دیگر اقصی نقاط عالم است.

*فریاد مرگ بر آمریکا، عکس‌العمل طبیعی ملت ایران در برابر دشمن است

مظفر، بابیان اینکه شعارهای خصمانه ملت ایران علیه دشمن، عکس‌العمل طبیعی آنها در برابر جنایات و مداخلات آمریکا است، اظهار داشت: اگرچه عده‌ای بر حذف شعار "مرگ بر آمریکا" هستند، اما این شعار، تنها یک واکنش و عکس‌العمل طبیعی ملت بوده و کسی نمی‌تواند مانع این عکس‌العمل شود.

*مذاکره با آمریکا تجربه سنگینی برای ایران بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مذاکرات ایران با ۱+۵ اشاره کرد و گفت: کسانی که می‌گفتند اگر ایران با آمریکا مذاکره کند، مسائل داخلی حل‌شده و به رشد و توسعه می‌رسیم، هم‌اکنون نظاره‌گر این‌همه بدعهدهای آمریکا باشند و متأسفانه این تجربه سنگین و بزرگی بود که در کشور ما اتفاق افتاد؛ چراکه ایران متحمل قبول تعهدات بسیار سنگینی شد، اما آمریکا از عمل به تعهداتش سر باز زد.

*مبارزه با آمریکا تا نابودی کامل ظلم ادامه دارد

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه مبارزه با آمریکا تا نابودی کامل ظلم ادامه دارد، اظهار داشت: نسل آینده انقلاب باید بداند که داعش و گروه‌های تکفیری، ساخته‌ و پرداخته آمریکایی‌ها بوده و این مسأله را خانم کلینتون نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است.

*مدافعان حرم جهان اسلام را از یک فتنه بزرگ مصون نگه داشتند

وی اصلی‌ترین هدف استکبار از راه‌اندازی گروه‌های تکفیری را محاصره ایران و اسلامی هراسی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه به یاری خداوند متعال، مدافعان حرم ، توانستند جهان اسلام را از یک فتنه بزرگ مصون دارند و همچنان نیز در حال پیش روی هستند و ما امروز موفق شده‌ایم که توطئه آمریکایی‌ها در عراق و سوریه را خنثی کنیم.

 مظفر، در پایان با تأکید بر اینکه اقتدار ملت ایران، دشمن را به لرزه درآورده است، اظهار داشت: این اقتدار ملت ایران که دشمن را به لرزه درآورده، ناشی از اتکا به خدا، ارزش‌های الهی، تعهد به آرمان شهیدان به‌ویژه تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب است که همچنان باید تا رسیدن به آن آرمان اصلی، یعنی ظهور حضرت حجت(عج) ادامه یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha